Współpraca
Współpraca z naszym serwisem to gwarancja uzyskania kompletnych informacji dotyczących produktów, a także szybka i fachowa pomoc naszych inżynierów.
Instalujemy oraz serwisujemy wszystkie urządzenia zakupione u nas, zarówno te w czasie gwarancji jak i po jej wygaśnięciu. Dodatkowo świadczymy serwis dla urządzeń, które nie zostały u nas zakupione, a będących wcześniejszą wersją obecnie oferowanych przez nas produktów.
Zgłoszenia
Dla Państwa wygody uruchomiliśmy system ewidencji zgłoszeń serwisowych. Mają Państwo możliwość zgłoszenia awarii, problemów technicznych lub potrzebę wizyty serwisanta telefoniczne lub przez e-mail, od poniedziałku do piątku w godz. 09.00–17.00.
t: 48 608 204 068
Zapraszamy do współpracy - profesjonalna pomoc techniczna, pakiety i umowy serwisowe, instalacje oraz szkolenia.
Zamówienia materiałów eksploatacyjnych
Zamówienia ostrzy, bitów frezujących, mat podkładowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych mogą być realizowane poprzez:
- WebShop Kongsberg - Klienci mogą dokonywać indywidualnie zakupów na stronie Kongsberg Store używając swojego ID, który jest dostępne po założeniu konta. Do jego stworzenia potrzebny jest CustomerCode.
- Digiprint - zamówienia realizowane są na podstawie maila z zapotrzebowaniem przesyłanym do działu logistyki na adres:logistyka@digiprint.pl
W razie potrzeby
wsparcia, przy doborze odpowiednich materiałów eksploatacyjnych prosimy o kontakt
z działem handlowym: tektura@digiprint.pl